D smart internet müşteri hizmetleri şikayet

D-Smart’ı nasıl şikayet edebilirim?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

D-smart müşteri hizmetlerini arar mısın?

Her öneri, talep ve şikayetiniz için aşağıdaki formu doldurarak ya da Müşteri Hizmetlerimize 0850 266 0 266 No'lu Çağrı Merkezimizi arayarak ulaşabilirsiniz. E-posta aracılığıyla ilettiğiniz talepleriniz en kısa süre içerisinde yanıtlanacaktır.

D-smart kapatmak için ne yapmalıyım?

Dilekçenizi nüfus cüzdanı fotokopiniz ile birlikte imzalı olarak PTT aracılığıyla PK:138 Şişli/İstanbul adresimize gönderebilir, bayilerimize şahsen teslim edebilir ya da 0212 478 03 33 no'lu faks numaramıza gönderebilirsiniz.

D-smart müşteri hizmetleri 7 24 açık mı?

Pazar günü hariç saat 10:00-18:00 arasında hizmet vermekteyiz.

D-smart cayma hakkı kaç gün 2021?

Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur.

0850 2660266 kime ait?

08502660266 numaralı telefon D-Smart Müşteri Hizmetlerinin telefon numarasıdır.

E devletten D-smart nasıl iptal edilir?

Turkiye.gov.tr adresine giriş yaptıktan sonra arama bölümüne “DSmart” yazın, Hemen ardından karşınıza çıkan menüden “Abonelik Fesih Başvurusu” adımlarını seçin, Bu sayfada adınıza kayıtlı olan tüm dSmart abonelikleri listelenir. İptal etmek istediğiniz aboneliği seçerek işleme devam edebilirsiniz.

Categories:Konum